Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

تعمیر خمیرگیر اسپیرال

همزن اسپیرال یکی از محصولات ساخت کشور ایتالیا است. خمیرگیر اسپیرال به دلیل دارا بودن موتور پرقدرت، در دودی و مخزن ساخته شده با پلی‌کربنات فروش بالایی در بازار ایران دارد. همزن اسپیرال را کسب و کارهایی چون رستوران، قنادی، هتل‌، کافه، فست فود و … استفاده می کنند. از خمیرگیر خانگی اسپیرال که نیمه‌ صنعتی است در منزل برای میکس و تهیه کردن مواد نان، خمیر پیتزا، مواد فلافل، کیک و… استفاده میشود. اصطلاح اسپیرال (Spiral) به تیغه این دستگاه گفته می شود که به شکل مارپیچی است. وظیفه این تیغه ورز دادن خمیر است.این دستگاه نیز ممکن است دچار عیوب و ایراداتی شود.

مدیریت :

تعمیر خمیرگیر اسپیرال

برترین نمایندگی تعمیرات همزن اسپیرال

مرکز تعمیرات کیچن اید ایران آماده خدمت رسانی برای مشتریان عزیز است.تعمیر همزن اسپیرال خود را می توانید به مرکز ما بسپارید تا با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام دهیم. کیچن اید ایران با خدمات عالی، استفاده از قطعات اورجینال و قیمت مناسب رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کرده است. کیچن اید ایران خدمات تعمیرات در محل برای همزن اسپیرال را نیز ارائه می دهد.تنها با یک تماس می‌توانید خدمت تعمیر همزن اسپیرال را دریافت کنید. تکنسین های مجموعه ما در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند.

هزینه‌ تعمیر خمیرگیر اسپیرال

دریافت خدمات تعمیر با هزینه مقرون به صرفه برای همه آحاد جامعه مهم است.هزینه تعمیر دستگاه اسپیرال به نوع خرابی آن بستگی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد. قطعه که خراب شده است در هزینه تعمیر تاثیر مستقیم دارد. ما دستگاه شما را بررسی می کنیم در صورت تعمیر بدون تعویض قطعه دستگاه شما را تعمیر میکنیم. در صورت نیاز به تعویض با شما هماهنگی های لازم انجام میشود و قطعه تعویض میشود. تمامی قطعات استفاده شده در مرکز ما اورجینال موجود در بازار است. هزینه قطعات اورجینال موجود در بازار با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمت ثابت برای هزینه‌ تعمیر همزن اسپیرال مشخص کرد. کیچن اید ایران بهترین و منصفانه‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تعمیر تخصصی خمیرگیر اسپیرال (Spiral Mixer)

مرکز معتبر برای تعمیر خمیرگیر اسپیرال

از خمیر گیر اسپیرال بیشتر کسانی استفاده میکنند که علاقه‌مند به تهیه کیک و شیرینی‌ هستند. این محصول ارزشمند در صورت استفاده بلند مدت و روتین بر اساس کاربردهای زیادی که دارد، احتمال خرابی در آن وجود دارد. اگر برای شما هم در کارکرد دستگاهتان مشکلی پیش آمده است و به دنبال یک نمایندگی معتبر تعمیر همزن اسپیرال هستید می توانید روی کیچن اید ایران حساب کنید.با کارشناسان ما تماس بگیرید از مشاوره رایگان بهره ببرید در صورت رفع نشدن مشکل کارشناسان به محل اعزام می شوند. رضایت مشتریان اولویت ماست و سابقه درخشان کیچن اید ایران در طی سالیان گذشته گواه این موضوع است.

تعمیرات همزن اسپیرال خود را به نمایندگی ما بسپارید

پشتیبانی و پاسخ گویی سریع، امکان تعمیر در محل شما ، قیمت مناسب و  استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت از نقاط قوت مرکز ما است. ما با به کارگیری تکنسین های خبره دستگاه همزن اسپیرال شما را با کم‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن تعمیر می کنیم.

ایرادات رایج خمیرگیر اسپیرال

ایراد الکتروموتور

چرخ دنده های دستگاه خمیرگیر درست کار نمیکند

پاروهای خمیرگیر اسپیرال مشکل دارد

فن خنک کننده الکترو موتور خنک نمی کند

استوپ سیستم برق مشکل دارد

کلیدگردان سیستم برق مشکل دارد

میکروسوئیچ سیستم برق مشکل دارد

تیغه استیل کنترل کننده چرخش تیغه درست عمل نمیکند

الکتروموتور نصب شده در داخل دستگاه مشکل دارد

سیستم حفاظ ایمنی مجهز به میکروسوئیچ مشکل دارد

و … در صورت مشاهده هر کدام از عیوب بالا یا سایر مشکلات دستگاه، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

مدیریت :