Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

تعمیر مایکروفر کیچن اید

امروزه مایکروفر تبدیل به یکی از لوازم جدایی ناپذیر آشپرخانه ها در طبخ و گرم کردن غذا شده است. مایکروفر کیچن اید دارای قدرت بالا در طبخ غذا با کمترین هدر رفت و بیشترین بازدهی را داراست.طول عمر ماکروفر کیچن اید بسیار بالاست اما گاهی اوقات به دلایل استفاده نادرست یا نوسانات برق دستگاه دچار مشکل می شود.خرابی های ایجاد شده شما را مجبور به پیدا کردن نمایندگی تعمیرات مایکروفر کیچن اید در مجاورت خود می کند.ما در مرکز تخصصی کیچن اید ایران متخصصان باتجربه در این زمینه داریم با ما تماس بگیرید.

مدیریت :

تعمیر مایکروفر کیچن اید

عیب یابی و تعمیرات ماکروفر در محل

مهمترین مرحله در تعمیر مایکروفر عیب یابی است. اگر عیب یابی و تشخیص تعمیر بدرستی انجام نشود یا تشخیص نادرستی از خرابی داده شود ممکن است منجر به هزینه های بالای تعمیرات،زمان تعمیر بالا و … شود.بنابراین در انتخاب تعمیرکار خود دقت کنید و هیچ گاه تعمیر مایکروفر خود را به تعمیرکار تازه کار ندهید و همچنین به هیچ عنوان خودتان اقدام به باز کردن مایکروفر و تعمیر آن نکنید .چندین برابر به حساسیت مواردی که ذکر شد در تعمیر مایکروفر چیکن اید اضافه کنید!چرا که مایکروفر چیکن اید از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردار است و یک برند خاص آمریکایی است.نگران نباشید ما در مرکز تخصصی تعمیر چیکن اید ایران افرادی را داریم که کاملا به تعمیر برند چیکن اید اشراف کامل دارند و شما با خیال راحت می توانید کار تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

خدمات تعمیر مایکروفر

 مرکز چیکن اید ایران به واسطه سابقه طولانی و داشتن تعمیرکاران متخصص و مجرب خود در صورت امکان تعمیر مایکروفر را در منزل مشتریان ارائه میکند.

از جمله خدمات رایج مایکروفر ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعویض لامپ اشعه
  2. تعویض ترانس های ولتاژ
  3. تعویض میکروسویچ ها
  4. تعویض لامپ روشنایی
  5. تعویض کاغذ میکا
  6. تعویض کلید های تک سویچ برد الکترونیکی
  7. تعویض و تعمیر خازن دیود و فیوز های ولتاژ
  8. تعمیر و تعویض فن ماکروفر
  9. تعمیر و تعویض موتور گردان کف

نکته مهم انتخاب تعمیرکار

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود دارید حتما برای انتخاب سرویسکار خود تحقیق کنید و مشاوره لازم را دریافت کنید.یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب خدمات تعمیرات ،توجه به ویژگی‌های خدمات اعم از زمان و هزینه،کیفیت انجام کار،سابقه و مهارت فرد سرویسکار هست. انجام کارهای خدماتی و تعمیر نیاز به مهارت و تجربه خاصی است. پس باید شرکت و تعمیرکارانی انتخاب کنیم که خیالمان از هر نظر راحت باشد.

سوالات متداولی مشتریان مایکروفر

چرا صفحه لمسی مایکروویو کار نمی کند؟

مایکروفر غذا را گرم نمیکند؟

غذا در مایکروفر مانده و در مایکروفر باز نمیشود؟

چرا مایکروویو صدا میدهد؟

چرا مایکروفر جرقه میزند؟

چرا مایکروویو خاموش نمی شود؟

چرا مایکروویو روشن نمی شود؟

چرا صفحه چرخان مایکروویو نمی چرخد؟

چرا در مایکروویو به درستی بسته نمی شود؟

سینی داخل مایکروفر نمیچرخد؟

در مایکروویو قفل شده و باز نمی شود

تعمیر چیکن اید