تعمیرات یخچال ساید بای ساید کیچن اید

یخچال ساید بای ساید کیچن اید با کارایی و ظرافت خاص خود از محصولات پرطرفدار در میان لوازم خانگی برقی است و نقش مهمی در آشپزخانه منازل ایفا میکند. این یخچال نگهداری مواد غذایی را با داشتن امکاناتی مثل فضای زیاد، قدرت سرد کنندگی بالا و دسترسی راحت، بسیار آسان کرده است. اما این دستگاه پرکاربرد هم گاهی به دلیل نقص فنی و نگهداری نادرست خراب میشود و به تعمیر نیاز پیدا میکند. در این محتوا به میخواهیم به رایج ترین مشکلات، علت آنها و چگونگی تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید بپردازیم. ما در تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید تخصص داریم و شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

شعبه شرق و غرب تهران

مدیریت :

تعمیرات یخچال ساید بای ساید کیچن اید نمایندگی در تهران و کرج

ایرادات رایج یخچال ساید بای ساید کیچن اید

در این قسمت به برخی از مشکلات و خرابی های رایج یخچال ساید بای ساید کیچن اید که تمامی آنها قابل تعمیر هستند اشاره میکنیم:

  • یخچال به اندازه کافی سرد نمیشود و تنظیم دما به درستی انجام نمیشود
  • آب سرد کن یخچال کار نمیکند
  • یخچال سر و صدای غیرعادی و آزار دهنده تولید میکند
  • داخل یخچال بیش از اندازه یخ و برفک میزند
  • یخچال نشتی آب دارد و داخل آن خیس میشود
  • نمایشگر یخچال درست کار نمیکند
  • موتور یخچال بیش از اندازه داغ میشود
  • لامپ داخل یخچال روشن نمیشود
  • درب یخچال بسته نمیشود
  • یخچال روشن نمیشود و کار نمیکند
  • و…
تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید

نحوه تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید

تا اینجا با مشکلات رایج این یخچال آشنا شدید. در این قسمت به نحوه تعمیر یخچال هنگام بروز برخی از این خرابی ها میپردازیم. البته اطلاع از نحوه تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید فقط برای آشنایی شما با این فرایند بوده و بهتر است تعمیرات یخچال خود را به یک تکنسین حرفه ای که مهارت لازم را دارد بسپارید.

رفع مشکل سرد نشدن یخچال

برای تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید در صورت داشتن مشکلات سرمایشی، در قدم اول باید کمپرسور آن را چک کنید. اگر کمپرسور سر و صدا میکند باید تعمیر شود. نشتی گاز یخچال هم از دلایل مشکلات سرمایشی است، اگر این مشکل را دارید باید گاز را شارژ کنید و منبع نشت گاز را از بین ببرید. تمیز کردن لوله های مویی هم میتواند در حل این مشکل تاثیر داشته باشد.

رفع مشکل بیش از حد سرد شدن یخچال

برای حل این مشکل باید تنظیمات دمای یخچال را چک کنید. اگر تنظیمات درست بودند احتمالا سنسور های دما نیاز به تعمیر دارند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید برفکی

اگر یخچال برفک میزند ممکن است لوله های آب یخچال دچار مشکل شده باشند، تمیز کردن آنها و رفع گرفتگی احتمالی ممکن است موثر باشد. همچنین خرابی المنت برفک زدا میتواند باعث ایجاد برفک شود، آن را بررسی و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر نشتی آب یخچال

لوله تخلیه آب یخچال را بررسی و تمیزکاری کنید. همچنین یخچال دارای یک سوپاپ آب است که ممکن است خرابی آن باعث نشتی شود.

تعمیر یخ ساز یخچال

اگر یخ ساز کار نمیکند مطمئن شوید منبع آب مسدود نشده و آب به یخ ساز میرسد. اگر موتور یخ ساز مشکلی داشته باشد باید تعمیر شود.

تعمیر درب یخچال ساید بای ساید کیچن اید

مشکل بسته نشدن درب یخچال ممکن است به علت خرابی لاستیک دور آن یا جاگذاری اشتباه قفسه های داخل یخچال باشد. برای حل این مشکل لاستیک دور درب را چک کنید و در صورت لزوم آن را تعویض یا تعمیر کنید، قفسه های داخل یخچال را درست تنظیم کنید تا مانع بسته شدن درب نشوند.

تعمیر یخچال هنگام ایجاد سر و صدا

اگر یخچال شما سر و صدای غیر عادی تولید میکند باید موتور فن و کمپرسور را بررسی کنید. فن خراب باعث ایجاد سر و صدای آزار دهنده میشود، همچنین کمپرسور معیوب میتواند صداهای غیرعادی تولید کند.

تعمیر پنل کنترل یخچال

برای تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید هنگام خرابی پنل کنترل اولین کاری که باید بکنید بررسی سیم کشی و اتصالات آن و شناسایی مشکل است. اگر برد کنترل آسیب دیده باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید در صورت داغ شدن

اگر برخی قسمت های یخچال داغ میشوند کویل های کندانسور را تمیز کنید، اگر مشکل حل نشد احتمالا فن های کندانسور خراب شده اند.

حل مشکل روشن نشدن چراغ داخل یخچال

روشن نشدن چراغ داخل یخچال احتمالا به دلیل ضربه خوردن و خرابی چراغ است اما در برخی موارد ممکن است مدار الکتریکی مربوط به آن دچار مشکل شده باشد.

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید

مرکز ما با بهره گیری از با تجربه ترین کارشناسان و تجهیزات پیشرفته قادر به ارائه تمامی خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید است. برای دریافت هر یک از خدمات زیر و بیشتر با ما تماس بگیرید:

نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید

عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید در محل

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید که حتما باید توسط یک تکنسین دوره دیده انجام شود شامل اقداماتی است که برای شناسایی و رفع مشکلات این یخچال انجام میشوند. آشنایی با جدید ترین فناوری های محصولات کیچن اید برای ارائه این خدمات ضروری است. تعمیرکاران ما در مرحله اول با استفاده از بهترین تجهیزات و دانش تخصصی خود مشکل یخچال شما را پیدا و تعمیر را شروع میکنند. همچنین مشاوره برای نگهداری مناسب یخچال پس از تعمیر یکی از خدمات مرکز تخصصی ماست. برای دریافت خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید کیچن اید با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان کارشناسان ما به محل شما اعزام شوند.